Nivel "Advanced"
Adresat specialistilor din comunicare care vor sa afle ultimele tendite locale si internationale
Nivel "Intermediate"
Adresat practicienilor din comunicare care doresc sa aprofundeze strategiile eficiente de relatii publice
Nivel "Beginner"
Adresat incepatorilor in domeniul comunicarii care doresc sa afle informatii relevante si aplicabile
DATA: 31 Martie 2017 / Ora: 09.00 – 13.00 / LOC: JW MARRIOTT BUCHAREST GRAND HOTEL



Nivel de pregatire


Sustinut de

Despre curs

DATA: 31 martie 2017
ORA: 09.00 - 13.00
LOC DE DESFASURARE: JW Marriott Bucharest Grand Hotel

“Your brand is what other people say about you when you are not in the room.” (Jeff Bezos, CEO & Founder Amazon.com)
Tu stii ce spun colegii tai despre tine cand nu esti in incapere? Sau cat conteaza parerea lor despre tine cand lucrati impreuna?
Brandul personal conteaza nu numai atunci cand iti cauti un nou loc de munca, ci este chiar mai valoros la locul de munca, in relatia cu colegii, superiorii si partenerii de business.
Vino sa afli cum te poti ajuta pe tine si organizatia pentru care lucrezi, daca ai un brand personal puternic si valoros.

In cadrul sesiunii vei afla: 

  • Ce este brandul personal? Definitie, principii si reguli generale.
  • De ce trebuie sa am grija de brandul personal? Greseli frecvente.
  • Cum imi influenteaza brandul personal cariera? Tips & tricks online si offline.
  • Ce impact negativ/ pozitiv poate avea brandul meu personal asupra companiei pentru care lucrez? Cum ma comport in social media ca angajat?
  • Cum imi creste brandul personal performanta la locul de munca?
  • Cum ma ajuta brandul personal in relatia cu colegii? Cum ma fac ascultat, apreciat, respectat?
  • Cum ma ajuta brandul personal in relatia cu superiorii? Cum dovedesc ca sunt un om valoros pentru organizatie?
  • Cum ma ajuta brandul personal in relatia cu partenerii de business? Cum vand mai bine produsele, serviciile companiei pentru care lucrez?
  • Cum pot promova departamentul meu in interiorul organizatiei? Departmental branding.
  • Cum fac networking de calitate?

Vorbitori
Oana Bulexa
Managing director, MSLGROUP The Practice
Oana Bulexa are peste 15 ani de experienta in mass media si comunicare. A lucrat mai intai ca jurnalist de presa scrisa si in televiziune, apoi a devenit consultant de PR. In 2007 a intrat in echipa MSLGROUP The Practice, iar din februarie 2013 este Managing Director al agentiei. Sustine cursul de Personal Branding la DallesGO, una dintre cele mai vaste platforme de cursuri din Romania. De asemenea, ofera consultanta de reputatie profesionala clientilor agentiei. De-a lungul timpului a fost consultant pentru companii din industrii variate (FMCG, imobiliare, farmaceutice, retail, automobile, institutii financiare, IT&C etc). A fost project managerul unora dintre cele mai cunoscute campanii realizate de agentie, premiate la Cannes Lions, Global Sabre Awards, IPRA Golden World Awards, EMEA Sabre Awards, European Excellence Awards si alte competitii importante. Are experienta solida in dezvoltarea si implementarea de strategii de comunicare, crisis management, consultanta strategica de brand, traininguri de comunicare. A acumulat experienta de jurat in numeroase competitii locale si internationale, printre care Romanian PR Award, EMEA Sabre Awards, ADC*Ro Awards, Stevie Awards sau Eurobest International Festival of Creativity.


Despre agentie

MSLGROUP The Practice este detinatoarea titlului de Agentia Anului 206 in Romania, titlu pe care l-a mai castigat in 2009, 2012 si 2016, fiind singura agentie de PR din Romania laureata de patru ori cu acest titlu.

Agentia a castigat Premiul pentru Inovatie in 2013 si Premiul pentru Creativitate in 2014, 2015 si 2016, in baza unui studiu realizat anual de revista BIZ si Unlock Market Research, realizat pe baza analizei asteptarilor si perceptiilor clientilor de servicii de PR din Romania.

MSLGROUP The Practice este cea mai premiata agentie de PR din Romania, cu peste 250 de premii si nominalizari pentru mai bine de 100 de campanii de comunicare, realizate pentru companii din domenii foarte variate (IT&C, consumer electronics, food, drinks, banking, auto, pharma, servicii financiale, entertainment, retail, imobiliare, ONG-uri etc.).

Din septembrie 2014, agentia a devenit membru al MSLGROUP, reteaua de PR si comunicare a Publicis Groupe, cotata in prezent printre cele mai creative agentii si retele de PR din lume.

Cateva dintre performantele notabile ale agentiei:

  • Prima agentie de PR romaneasca premiata la CANNES LIONS International Festival of Creativity;
  • Singura agentie de PR romaneasca premiata cu Grand Prix la cea mai importanta competitie europeana, EMEA SABRE Awards;
  • Singura agentie romaneasca ale carei campanii de PR au fost incluse printre cele mai bune 50 de campanii de PR din lume, doi ani consecutiv, in cadrul GLOBAL SABRE AWARDS;
  • Singura agentie de PR din Romania aflata in topul global al celor mai creative agentii, realizat de Holmes Report (locul 13 in lume, 2012);
Cine participa
  • Directori de comunicare si corporate affairs
  • Specialisti comunicare interna
  • Specialisti resurse umane
  • Specialisti new media
  • Consultanti din agentii de comunicare
  • Consultanti independenti
Inscriere

Taxa de participare la PR Academy include: accesul la doua workshopuri, in ziua de 31 martie, intre orele 09.00 - 13.00 si 14.00 -18.00, toate prezentarile incluse in program, pauzele de cafea, accesul la materialele si prezentarile speakerilor inclusi in program.

Pentru mai multe detalii cu privire la inscriere, va invitam sa accesati aceasta pagina.

Contact

Pentru informatii legate de program sau invitati, ne puteti contacta la adresa office@evensys.ro sau la telefon (+4) 021 231 72 13 / 15.