Pragmatic Creativity®

A strategic approach to creativity

DATA
29 MARTIE 2019
ora
09.00 - 13.00
loc
JW Marriott
oras
Bucuresti

Build a roadmap for your next creative campaign

Lucram intr-una dintre industriile cu cel mai mare potential creativ, fara indoiala. Toata lumea vorbeste inca de la scrierea briefului despre creativitate ca un must in dezvoltarea campaniilor. Sunt cativa ani buni deja de cand creativitatea este unul dintre criteriile de jurizare in competiile de industrie. Este unul dintre criteriile de selectie a agentiilor in pitchuri.

Dar ce inseamna de fapt sa fii creativ intr-o astfel de industrie? Cum faci sa fii creativ desi lucrezi intr-o industrie plina de restrictii in comunicare? Cât de departe mergi când alegi <creativitatea> drept diferențiator al campaniei tale?  Toata lumea vrea campanii creative, care sa devina virale, insa e potrivit si pentru compania ta sau pentru brandul tau un astfel de brief pentru a-ti atinge obiectivele? Multe dintre campaniile ultimilor ani folosesc influencers pentru a duce mai departe mesajele de comunicare. Dar cum faci in realitatea lui 2019 in care oricine, chiar si vecinul tau, poate fi un influentator?

Vino sa dezbatem toate cele de mai sus si sa vedem impreuna de ce unele campanii creative nu au totusi rezultate. Vei invata cum sa ajungi creativ si eficient la toate publicurile interesate. Vei afla cum, cand si daca ai nevoie sa implici influencers in campaniile tale. Vei invata cum sa gandesti campanii creative care sa iti atinga obiectivele de comunicare si cum sa faci diferenta dintre creativitate de dragul creativitatii si creativitate pragmatica. La finalul workshop-ului vei sti sa aplici filtrul de creativitate pragmatica® peste campaniile pe care le vei face, astfel incat sa realizezi campanii nu doar creative, ci si cu rezultate.

Ce vei afla in workshop

  • Diferenta dintre creativitate de dragul creativitatii si ,,creativitate pragmatica”
  • Stakeholders si influencers - doua notiuni distincte
  • Mapping done right si cum ajungi la cel mai bun mix pentru campania ta
  • Cum reactionezi cand campania ta polarizează oamenii prezenti in social media
  • Best practices- campanii creative si campanii care se folosesc de ,,creativitate pragmatica”

Cine participa

Cursul este deschis tuturor oamenilor de comunicare ce doresc sa fie la curent cu cele mai eficiente tactici si noi solutii de promovare, din agentii si companii, avand roluri precum Communication & PR Director, Communication & Marketing Managers, Internal & External Communication Managers, New Media Specialists, Account Managers, Creative Directors, PR specialists, Brand Managers etc.

De ce sa participi

Asisti la prezentari sustinute de specialisti in PR cu experienta specializati pe nevoile tale in comunicare
Ai acces la informatii de ultima ora de la profesionisti activi pe brand-uri mari, cu competitie acerba
Primesti idei si solutii testate, iti verifici propriile tactici, inveti lucruri noi si utile
Afli ce atrage si convinge publicurile interesate in relatie cu compania ta si cum sa creezi valoare pentru brand
Schimbi impresii cu alti profesionisti din comunicare si iti extinzi reteaua de contacte si specialisti
Participi la un eveniment intr-o locatie de 5 stele, cu lunch-ul si pauzele de cafea incluse

Agenda cursului

1. Creativitate vs. Creativitate pragmatica

  • Definitii. Concepte. Realitatea practica
  • Mixul ideal pentru indeplinirea obiectivelor de comunicare
  • 3 lucruri care fac diferenta intre o campanie care are la baza creativitatea si una care urmeaza creativitatea pragmatica

2. Stakeholders si influencers

  • Ce inseamna cele doua notiuni intr-o realitate digitala in care “specialistul” nu mai are nevoie de diploma
  • Stabilirea obiectivelor de comunicare
  • Stakeholders si influenceri: must have in 2019 pentru a ajunge la consumatori?

3. Mapping done right

  • Harta SI (Stakeholders & Influencers): cum, cand si daca ii alegi pentru campania ta
  • Cum ajungi la cel mai bun mix pentru campania ta

4. Taking sides: creative or pragmatic debate?

  • Exercitiu practic: cum reactionezi cand campania ta polarizează oamenii prezenti in social media

5. Studii de caz - campanii creative si campanii care se folosesc de ,,creativitate pragmatica”

  • Campanii care atrag atentia fara KPIs: de bine sau de rau?
  • Creativitatea pragmatica pusa in practica

6. Creative talk

  • To know list: 5 intrebari la care trebuie sa stii raspunsurile inainte de a gandi o campanie

Participare

Cele 4 cursuri de la PR Academy 2019 desfasoara in doua sali paralele, pe formatul 2 dimineata si 2 dupa-amiaza. Fiecare participant poate opta pentru doua cursuri desfasurate succesiv in pe 29 martie. Alegerea se face in momentul completarii formularului de inregistrare.