Lucram intr-una dintre industriile cu cel mai mare potential creativ, fara indoiala. Toata lumea vorbeste inca de la scrierea briefului despre creativitate ca un must in dezvoltarea campaniilor. Sunt cativa ani buni deja de cand creativitatea este unul dintre criteriile de jurizare in competiile de industrie. Este unul dintre criteriile de selectie a agentiilor in pitchuri.
Dar ce inseamna de fapt sa fii creativ intr-o astfel de industrie? Cum faci sa fii creativ desi lucrezi intr-o industrie plina de restrictii in comunicare? Cât de departe mergi când alegi <creativitatea> drept diferențiator al campaniei tale? Toata lumea vrea campanii creative, care sa devina virale, insa e potrivit si pentru compania ta sau pentru brandul tau un astfel de brief pentru a-ti atinge obiectivele? Multe dintre campaniile ultimilor ani folosesc influencers pentru a duce mai departe mesajele de comunicare. Dar cum faci in realitatea lui 2019 in care oricine, chiar si vecinul tau, poate fi un influentator?
Vino sa dezbatem toate cele de mai sus si sa vedem impreuna de ce unele campanii creative nu au totusi rezultate. Vei invata cum sa ajungi creativ si eficient la toate publicurile interesate. Vei afla cum, cand si daca ai nevoie sa implici influencers in campaniile tale. Vei invata cum sa gandesti campanii creative care sa iti atinga obiectivele de comunicare si cum sa faci diferenta dintre creativitate de dragul creativitatii si creativitate pragmatica. La finalul workshop-ului vei sti sa aplici filtrul de creativitate pragmatica® peste campaniile pe care le vei face, astfel incat sa realizezi campanii nu doar creative, ci si cu rezultate.
Cursul este deschis tuturor oamenilor de comunicare ce doresc sa fie la curent cu cele mai eficiente tactici si noi solutii de promovare, din agentii si companii, avand roluri precum Communication & PR Director, Communication & Marketing Managers, Internal & External Communication Managers, New Media Specialists, Account Managers, Creative Directors, PR specialists, Brand Managers etc.
1. Creativitate vs. Creativitate pragmatica
2. Stakeholders si influencers
3. Mapping done right
4. Taking sides: creative or pragmatic debate?
5. Studii de caz - campanii creative si campanii care se folosesc de ,,creativitate pragmatica”
6. Creative talk
Cele 4 cursuri de la PR Academy 2019 desfasoara in doua sali paralele, pe formatul 2 dimineata si 2 dupa-amiaza. Fiecare participant poate opta pentru doua cursuri desfasurate succesiv in pe 29 martie. Alegerea se face in momentul completarii formularului de inregistrare.