Descopera noi tendinte, tactici si abordari noi in comunicare si PR
18 martie 2024 • HOTEL JW MARRIOTT

SEMINAR 1

REAL-TIME CORPORATE COMMUNICATION
Mastering Tactics, Trends and Best Practices for Today's Business
Masterclassul a oferit noi perspective asupra comunicarii corporative sub influenta erei digitale si a exigentelor publicurilor interesate, punand accent pe strategii si tactici adaptate la dinamica rapida a pietei. Participantii au invatat cum sa raspunda eficient si in timp real provocarilor comunicarii intr-un mediu de afaceri in continua schimbare. Scopul a fost de a oferi participantilor abilitatile necesare pentru a gestiona eficient comunicarea corporativa.
CUI SE ADRESEAZA?
  • Practicienilor in comunicare si PR responsabili pentru crearea si implementarea strategiilor corporate in cadrul companiilor.
  • Specialistilor in PR din agentii care doresc sa fie mai eficienti in proiectarea strategiilor, tacticilor si campaniilor pe care le propun clientilor corporate.
  • Profesionistilor in comunicarea corporativa, care urmaresc sa-si revizuiasca si sa-si perfectioneze cunostintele in domeniu (upskilling).
  • Managerilor de firme mijlocii, care au nevoie sa inteleaga mai bine mecanismele comunicarii de companie si beneficiile pentru afacerile lor.
  • Acest workshop este perfect pentru oricine doreste sa-si actualizeze abilitatile in comunicare si PR, sa dobandeasca perspective noi sau sa dezvolte strategii de succes pentru un brand de companie.
DE CE SA PARTICIPI?
  • Pentru a ramane la curent cu cele mai noi abordari si tendinte din industrie.
  • Pentru a intelege cum sa folosesti eficient canalele digitale si social media in comunicarea corporativa.
  • Pentru a naviga si a comunica eficient intr-un mediu de afaceri globalizat.
  • Pentru a integra feedback-ul in strategiile de comunicare pentru imbunatatire continua.
  • Pentru a construi si mentine o imagine publica puternica si pozitiva.
  • Pentru a incorpora noile tehnologii in strategiile de comunicare.
  • Pentru a gestiona eficient situatiile dificile si a pastra o comunicare clara si linistitoare in momente critice.
CUM SE DESFASOARA?

08.30 - 09.15 - Primirea participantilor

09.30 - 11.00 - Sesiunea 1 - Prezentari si Q&A

Adapting to Change: New Challenges in Corporate Communications

Dana Dobrescu

Corporate & Government Affairs, Mondelēz Romania

Navigating the Minefield: Emerging Communication Risks for Businesses

Ana Maria Diceanu

Founder & CEO, Brain 4 Strategy

Moderator

Aela Cotabita

Managing Director, Highlight PR

11.00 - 11.30 - Pauza de cafea

11.30 - 13.30 - Sesiunea 2 - Exercitiu practic

Hands-On Workshop: Mastering 360-Degree Stakeholder Engagement

Un veteran al comunicarii in Romania si un profesionist apreciat in industrie, Monica Jitariuc va coordona un workshop interactiv, in care participantii vor invata cele mai noi tactici de interactiune cu publicurile interesate ale companiilor, prin puterea exemplelor si a grupurilor de lucru.

Monica Jitariuc

Consultant & Trainer de Comunicare

13.30 - 14.30 - Pauza de pranz

14.30 - 16.30 - Sesiunea 3 - Prezentari si Q&A

Data Driven for PR Driven - Using a New Segmentation to Open Conversation in the Market of the Future

Paul Kasprovschi

Director of Research & Evaluation, GRF+

Paul Acatrini

Managing Partner, Cult Research

The Art of Adaptation: Keeping Corporate Communication Relevant

Laura Iane

Executive Creative Director pastel & Co-founder COPERA Branding

From Employees to Brand Ambassadors: Mastering LinkedIn Content Engagement

Andra Iacob

Executive Director, Chapter 4 Romania

  • Hosting by Host-Age.ro