Descopera noi tendinte, tactici si abordari noi in comunicare si PR
27 MARTIE 2025 • HOTEL JW MARRIOTT

SEMINAR 1

REFRAME CORPORATE COMMUNICATION
Descopera noi tactici pentru o comunicare eficienta
Seminar dedicat profesionistilor din PR-ul de companie, care vor sa exploreze strategii aplicate si abordari creative pentru o comunicare corporativa mai eficienta. De la gestionarea mesajelor externe pana la optimizarea comunicarii interne, acest masterclass iti ofera raspunsuri la cele mai importante intrebari si iti arata cum sa raspunzi provocarilor actuale si sa adaptezi tactici inedite pentru a consolida reputatia companiei si a crea conexiuni autentice.
CUI SE ADRESEAZA?
  • Practicienilor in comunicare si PR responsabili pentru crearea si implementarea strategiilor corporate in cadrul companiilor.
  • Specialistilor in PR din agentii care doresc sa fie mai eficienti in proiectarea strategiilor, tacticilor si campaniilor pe care le propun clientilor corporate.
  • Profesionistilor in comunicarea corporativa, care urmaresc sa-si revizuiasca si sa-si perfectioneze cunostintele in domeniu (upskilling).
  • Managerilor de firme mijlocii, care au nevoie sa inteleaga mai bine mecanismele comunicarii de companie si beneficiile pentru afacerile lor.
  • Acest workshop este perfect pentru oricine doreste sa-si actualizeze abilitatile in comunicare si PR, sa dobandeasca perspective noi sau sa dezvolte strategii de succes pentru un brand de companie.
DE CE SA PARTICIPI?
  • Pentru a ramane la curent cu cele mai noi abordari si tendinte din industrie.
  • Pentru a intelege cum sa folosesti eficient canalele digitale si social media in comunicarea corporativa.
  • Pentru a naviga si a comunica eficient intr-un mediu de afaceri globalizat.
  • Pentru a integra feedback-ul in strategiile de comunicare pentru imbunatatire continua.
  • Pentru a construi si mentine o imagine publica puternica si pozitiva.
  • Pentru a incorpora noile tehnologii in strategiile de comunicare.
  • Pentru a gestiona eficient situatiile dificile si a pastra o comunicare clara si linistitoare in momente critice.
PROGRAM

Sala A

08.00 - 09.00 - Primirea participantilor

09.00 - 11.00 - Sesiunea 1 - Prezentari si Q&A

Corporate Communication in a Changing World: How Companies Must Adapt to Stay Relevant

Lumea comunicarii corporate este in continua schimbare, iar companiile trebuie sa isi adapteze strategiile pentru a ramane relevante si credibile. De la digitalizare si crize de imagine la asteptarile tot mai mari ale publicului, provocarile sunt multiple. Afla cum sa iti regandesti abordarea pentru a face fata noilor realitati si a mentine o comunicare eficienta si autentica.

Dana Dobrescu

Corporate & Government Affairs, Mondelēz Romania

Building the Corporate Narrative of the Future

Intr-un peisaj digital in continua schimbare, companiile trebuie sa isi redefineasca modul in care isi construiesc si transmit povestea. O naratiune corporativa autentica si bine conturata poate consolida reputatia, inspira incredere si crea conexiuni reale cu publicul. Descopera cum sa creezi mesaje puternice, aliniate cu valorile brandului si adaptate la cerintele noii comunicari.

Roxana Diba

MANAGING PARTNER, +FLER

Managing Reputation in an Era of Cancel Culture

O singura greseala poate declansa o criza de PR care afecteaza imaginea si credibilitatea unei companii. In aceasta prezentare vei descoperi tactici esentiale pentru protejarea reputatiei corporative, gestionarea controverselor si reconstruirea increderii atunci cand lucrurile nu merg conform planului. Afla cum sa previi situatiile de risc, sa comunici eficient in momente dificile si sa transformi o criza intr-o oportunitate de consolidare a brandului.

Ana Maria Diceanu

Founder & CEO, Brain 4 Strategy

Moderator

Marius Marin

L’Oreal

11.00 - 11.30 - Pauza de cafea

11.30 - 13.30 - Sesiunea 2 - Prezentari si Q&A

Sustainability in PR: Integrating ESG into Brand Messaging Without Falling into Greenwashing

ESG nu este un trend, ci o realitate care redefineste strategiile de comunicare ale companiilor. Comunicarea corecta trebuie sa echilibreze transparenta cu prudenta, evitand capcanele supra-promisiunilor si greenwashing-ului. ESG-ul nu se naste din strategia de comunicare, ci o precede: afla cum sa comunici sustenabilitatea in mod autentic, relevant si fidel valorilor brandului.

Teia Ene

HEAD OF SOCIAL PURPOSE & ESG COMMUNICATIONS, CHAPTER 4 ROMANIA

LinkedIn as a Corporate Powerhouse: How to Elevate Your Brand’s Communication Strategy

LinkedIn nu mai este doar o platforma pentru recrutare, ci un canal esential pentru comunicarea corporativa si consolidarea reputatiei. Companiile care stiu sa il foloseasca strategic pot atrage parteneri, clienti si angajati, construindu-si o prezenta credibila si relevanta. Afla cum sa utilizezi LinkedIn pentru a transmite mesaje de impact si a transforma conexiunile in oportunitati reale.

Andreea Slujitoru

Head of Social Media, GMP&U

Moderator

Aela Cotabita

Managing Director, Highlight PR

13.30 - 14.30 - Pauza de pranz

14.30 - 16.30 - Sesiunea 3 - Exercitiu practic

Leadership Communication in Times of Change

In acest workshop de doua ore, discutam despre cum liderii pot folosi comunicarea ca sa inspire echipe, sa consolideze reputatia organizatiei si sa previna sau sa gestioneze situatii complicate. Vom analiza doua studii de caz si vom exersa tehnici practice care sa sprijine atat liderii, cat si profesionistii in comunicare care ii sfatuiesc.

Ce vei afla in cadrul workshop-ului?
• Comunicarea interna – cum si ce transmite liderul oamenilor cu care lucreaza
• Vocea liderilor in comunicarea externa – cum si ce transmite liderul partenerilor si tuturor partilor interesate
• Liderii si situatiile dificile – despre empatie, transparenta si incredere
• Exercitii practice si studii de caz

Monica Jitariuc

Consultant & Trainer de Comunicare