Descopera noi tendinte, tactici si abordari noi in comunicare si PR
27 MARTIE 2025 • HOTEL JW MARRIOTT

SEMINAR 2

POWER UP YOUR BRAND PR
Descopera idei creative pentru un PR de brand cu impact
Seminarul iti ofera informatiile esentiale pentru a crea si implementa strategii de comunicare eficiente. Descopera solutii aplicate, idei inovatoare si tendinte actuale din PR-ul de brand, testate si validate de specialisti. Vei invata cum sa transformi insight-uri creative in campanii memorabile, sa folosesti tactici dovedite pentru a genera impact si sa creezi o conexiune autentica cu publicul tau. Daca vrei sa-ti duci strategia de comunicare la nivelul urmator, acest seminar este pentru tine.
CUI SE ADRESEAZA?
  • Practicienilor in comunicare si PR responsabili pentru crearea si implementarea strategiilor in cadrul companiilor.
  • Specialistilor in PR din agentii care doresc sa fie mai eficienti in proiectarea strategiilor, tacticilor si campaniilor pe care le propun clientilor.
  • Profesionistilor in comunicare experimentati care urmaresc sa-si revizuiasca si sa-si perfectioneze cunostintele in domeniu (upskilling).
  • Antreprenorilor si managerilor de firme mici si mijlocii, care au nevoie sa inteleaga mai bine mecanismele promovarii online si beneficiile pentru afacerile lor.
  • Acest workshop este perfect pentru oricine doreste sa-si actualizeze abilitatile in comunicare si PR, sa dobandeasca perspective noi sau sa dezvolte strategii de succes pentru un brand sau o afacere.
DE CE SA PARTICIPI?
  • Pentru a imbunatati capacitatea de a gandi inovativ si a genera idei originale in comunicare si PR.
  • Pentru a invata metode noi si eficiente de generare a ideilor creative.
  • Pentru a intelege si a utiliza cele mai recente instrumente si platforme digitale in strategii de comunicare.
  • Pentru a descoperi si a implementa tactici de PR moderne si eficiente.
  • Pentru a face mesajele mai memorabile si mai influente, prin abordari creative.
  • Pentru a ramane la curent cu ultimele tendinte si a le integra in strategiile de comunicare.
  • Pentru a creste eficienta mesajelor de brand, printr-o gandire strategica si cu elemente de creativitate.
CUM SE DESFASOARA?

08.00 - 09.00 - Primirea participantilor

09.00 - 11.00 - Sesiunea 1 - Prezentari si Q&A

11.00 - 11.30 - Pauza de cafea

11.30 - 13.30 - Sesiunea 2 - Exercitiu practic

13.30 - 14.30 - Pauza de pranz

14.30 - 16.30 - Sesiunea 3 - Prezentari si Q&A