Descopera noi tendinte, tactici si abordari noi in comunicare si PR
18 martie 2024 • HOTEL JW MARRIOTT

SEMINAR 2

NEXT-LEVEL PR
Integrating Creativity into Communication Strategies
Cursul a oferit profesionistilor din PR cele mai noi si eficiente strategii de comunicare, adaptate la provocarile pietei. De asemenea, a propus tehnici inovatoare si tendinte emergente in PR, punand accent pe abordari noi ce pot transforma modelul traditional de comunicare. Seminarul a oferit o combinatie unica de teorie si practica, incurajand aplicarea creativa a conceptelor in scenarii reale. A fost ideal pentru profesionistii PR care doresc sa isi extinda cunostintele si sa ramana la curent cu noutatile din domeniu.
CUI SE ADRESEAZA?
  • Practicienilor in comunicare si PR responsabili pentru crearea si implementarea strategiilor in cadrul companiilor.
  • Specialistilor in PR din agentii care doresc sa fie mai eficienti in proiectarea strategiilor, tacticilor si campaniilor pe care le propun clientilor.
  • Profesionistilor in comunicare experimentati care urmaresc sa-si revizuiasca si sa-si perfectioneze cunostintele in domeniu (upskilling).
  • Antreprenorilor si managerilor de firme mici si mijlocii, care au nevoie sa inteleaga mai bine mecanismele promovarii online si beneficiile pentru afacerile lor.
  • Acest workshop este perfect pentru oricine doreste sa-si actualizeze abilitatile in comunicare si PR, sa dobandeasca perspective noi sau sa dezvolte strategii de succes pentru un brand sau o afacere.
DE CE SA PARTICIPI?
  • Pentru a imbunatati capacitatea de a gandi inovativ si a genera idei originale in comunicare si PR.
  • Pentru a invata metode noi si eficiente de generare a ideilor creative.
  • Pentru a intelege si a utiliza cele mai recente instrumente si platforme digitale in strategii de comunicare.
  • Pentru a descoperi si a implementa tactici de PR moderne si eficiente.
  • Pentru a face mesajele mai memorabile si mai influente, prin abordari creative.
  • Pentru a ramane la curent cu ultimele tendinte si a le integra in strategiile de comunicare.
  • Pentru a creste eficienta mesajelor de brand, printr-o gandire strategica si cu elemente de creativitate.
CUM SE DESFASOARA?

08.30 - 09.15 - Primirea participantilor

09.30 - 11.00 - Sesiunea 1 - Prezentari si Q&A

Blueprints for Success: Crafting a Compelling Brand Communication Strategy

Razvan Matasel

Strategy & Growth Director, GMP&U

How to Rekindle Love - A Look Beyond Transactional Relationships We Build for Our Brands

Laura Nedelschi

Creative Director, GRF+

Moderator

Andreea Retea

Communication Consultant

11.00 - 11.30 - Pauza de cafea

11.30 - 13.30 - Sesiunea 2 - Exercitiu practic

Hands-On Workshop: Insight Finding and Strategic Ideation in Brand Communication

De la una dintre cele mai premiate agentii din Romania, Marina Constanda si Ruxandra Simion vin sa ne ofere o doza puternica de know-how intr-o sesiune de 120 minute intensa. Pornim de la principiile cheie care conduc procesul de insight finding & ideation si de dezvoltare a strategiei, sustinute de exemple. Apoi ne impartim pe echipe si rezolvam impreuna provocari de brand.

Marina Constanda

Head of Unit, Golin Romania

Ruxandra Simion

Head of Unit, Golin Romania

13.30 - 14.30 - Pauza de pranz

14.30 - 16.00 - Sesiunea 3 - Prezentari si Q&A

The PR Evolution: Leveraging AI for Smarter Communication

Andrei Ungureanu

Agile Transformation Manager Europe, The Coca-Cola Company

Matei Goncea

Creative Marketing Director Europe, The Coca-Cola Company

New Values: The Quest for Organic Good in an Artificial Landscape

Ioan Ungureanu

Communication Product Developer pastel & Founder DadsAround

Moderator

Arnold Vieriu

Managing Partner, Bad Habits Agency

  • Hosting by Host-Age.ro