Pe 27 martie, participantii vor avea oportunitatea sa exploreze latura practica a PR-ului si comunicarii printr-o zi special conceputa ca un laborator de idei. Cele trei cursuri sunt structurate sub forma unui masterclass, avandu-i ca invitati pe specialisti cu experienta dovedita. Acestia vor impartasi tactici inovatoare, vor prezenta studii de caz relevante si vor raspunde la cele mai importante intrebari ale momentului.
Masterclassul va oferi noi perspective asupra comunicarii corporative sub influenta erei digitale si a exigentelor publicurilor interesate, punand accent pe strategii si tactici adaptate la dinamica rapida a pietei. Participantii vor invata cum sa raspunda eficient si in timp real provocarilor comunicarii intr-un mediu de afaceri in continua schimbare. Scopul este de a oferi participantilor abilitatile necesare pentru a gestiona eficient comunicarea corporativa.
VEZI MAI MULTCursul va oferi profesionistilor din PR cele mai noi si eficiente strategii de comunicare, adaptate la provocarile pietei. De asemenea, va propune tehnici inovatoare si tendinte emergente in PR, punand accent pe abordari noi ce pot transforma modelul traditional de comunicare. Seminarul va oferi o combinatie unica de teorie si practica, incurajand aplicarea creativa a conceptelor in scenarii reale. Va fi ideal pentru profesionistii PR care doresc sa isi extinda cunostintele si sa ramana la curent cu noutatile din domeniu.
VEZI MAI MULTMasterclassul este creat in jurul tacticilor folosite cu succes in campaniilor de social media. Participantii vor descoperi noi metode de a ajunge la publicurile tinta si isi vor completa cunostintele cu tactici de succes aplicate in mediul online. Cursul va pune accent pe tehnici creative, analiza de date si tehnici de promovare testate, ajutandu-i pe cursanti sa creasca eficacitatea campaniilor lor.
VEZI MAI MULT