Toata lumea are o poveste, insa sunt putini cei care au abilitatea de a o transmite astfel incat sa capteze atentia audientei. Provocarea comunicatorului este, pe langa cea de a descoperi povesti interesante, de a gasi acel element diferentiator care sa inspire si, in cele din urma, sa atinga obiectivele de business. Aceasta sesiune imbina bune practici din social media cu tips & tricks pentru crearea de continut captivant.
Cursul este deschis tuturor oamenilor de comunicare ce doresc sa fie la curent cu cele mai eficiente tactici si noi solutii de promovare, din agentii si companii, avand roluri precum Communication & PR Director, Communication & Marketing Managers, Internal & External Communication Managers, New Media Specialists, Account Managers, Creative Directors, PR specialists, Brand Managers etc.
Cele 4 cursuri de la PR Academy 2019 desfasoara in doua sali paralele, pe formatul 2 dimineata si 2 dupa-amiaza. Fiecare participant poate opta pentru doua cursuri desfasurate succesiv in pe 29 martie. Alegerea se face in momentul completarii formularului de inregistrare.