Building Brands with Purpose

Cause-Driven Strategy With Business Results

DATA
29 MARTIE 2019
ora
14:00 - 18:00
loc
JW Marriott
oras
Bucuresti

Winning the hearts of consumers by being an active brand

Doua treimi din generatiile X si Z prefera brandurile care iau pozitie fata de principalele probleme ale societatii. Mai mult decat atat, brandurile active in societate au un avantaj competitiv pe termen lung: cresc de 2 ori mai repede decat celelalte branduri (Kantar, 2018).

Aceasta inseamna ca brandurile ar trebui sa fie activistii secolului XXI? Ele sunt cele care ar trebui sa lupte pentru schimbare in societate? Ar trebui sa conduca aceste miscari sau e suficient sa ia pozitie? Care sunt costurile, riscurile si care sunt beneficiile pentru branduri?

Vino sa descoperi cum functioneaza un brand activ in societate, care sunt povestile de succes, dar si cele mai mari greseli pe care le pot face brandurile, cum poti sa gasesti cauzele cele mai potrivite pentru stakeholderii tai si sa generezi ROI pe termen lung.

Ce vei afla in workshop

  • Vei analiza rezultatele din campaniile care au sustinut diverse cauze si vei descoperi ce impact au avut in brand awareness
  • Vei invata sa creezi elementul diferentiator intr-o piata suprasaturata in care este o provocare sa te remarci
  • Vei vedea cum poti construi brandul in jurul unor valori si cauze reale
  • Vei afla cum sa gasesti SCOPUL chiar in interiorul organizatiei si sa il incluzi in strategia de comunicare

Cine participa

Cursul este deschis tuturor oamenilor de comunicare ce doresc sa fie la curent cu cele mai eficiente tactici si noi solutii de promovare, din agentii si companii, avand roluri precum Communication & PR Director, Communication & Marketing Managers, Internal & External Communication Managers, New Media Specialists, Account Managers, Creative Directors, PR specialists, Brand Managers etc.

De ce sa participi

Asisti la prezentari sustinute de specialisti in PR cu experienta si specializati pe nevoile tale in comunicare
Ai acces la informatii de ultima ora de la profesionisti activi pe brand-uri mari, cu competitie acerba
Primesti idei si solutii testate, iti verifici propriile tactici, inveti lucruri noi si utile
Afli ce atrage si convinge publicurile interesate in relatie cu compania ta si cum sa creezi valoare pentru brand
Schimbi impresii cu alti profesionisti din comunicare si iti extinzi reteaua de contacte si specialisti
Participi la un eveniment intr-o locatie de 5 stele, cu lunch-ul si pauzele de cafea incluse

Agenda cursului

1. Despre branduri si cauze – perspective, mize, cum se schimba asteptarile

  • Oameni, planeta, profit – care e numitorul comun
  • Care sunt asteptarile consumatorilor din 2019
  • Ce au de castigat brandurile care iau pozitie
  • Ce sunt brandurile active in societate
  • De la ONG la companie

2. Branduri active in societate – strategie, actiune, rezultate& ROI

  • Cum arata o campanie de succes: Ce a functionat si care sunt rezultatele (de imagine, de business etc)
  • Să vorbim despre esecuri: Ce nu a functionat. Ce invatam

3. Cum poti construi strategia brandulului in jurul unei cauze

  • Cum selectezi cauza? Cum faci un brand sa fie activ in societate?
  • Ce conteaza si ce nu conteaza in implementare
  • Cum masori succesul

Participare

Cele 4 cursuri de la PR Academy 2019 desfasoara in doua sali paralele, pe formatul 2 dimineata si 2 dupa-amiaza. Fiecare participant poate opta pentru doua cursuri desfasurate succesiv in pe 29 martie. Alegerea se face in momentul completarii formularului de inregistrare.

Înființată în 1997, Graffiti PR a devenit afiliat exclusiv în România al rețelei globale Ketchum în 2012 și a demarat un proces accelerat de transformare continuă a agenției punând și mai mult accent pe dezvoltarea unor competențe atipice pentru acel moment unei agenții de PR: strategie, creație//ATL, CSR, digital, advocacy & PA.

În 2017, Graffiti PR și-a schimbat acționariatul prin achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni de către Cătălin Chiș, antreprenor clujean orientat în special către zona de tehnologie și telecomunicații și deținător al grupului de companii Active Power Solutions.

În prezent Graffiti PR ocupă primele locuri în topul agențiilor de PR conform cifrei de afaceri și deține multiple recunoașteri și premii locale si internaționale. Cei peste 60 de consultanți Graffiti PR oferă servicii de comunicare integrată PR driven unui portofoliu vast de clienți.