Doua treimi din generatiile X si Z prefera brandurile care iau pozitie fata de principalele probleme ale societatii. Mai mult decat atat, brandurile active in societate au un avantaj competitiv pe termen lung: cresc de 2 ori mai repede decat celelalte branduri (Kantar, 2018).
Aceasta inseamna ca brandurile ar trebui sa fie activistii secolului XXI? Ele sunt cele care ar trebui sa lupte pentru schimbare in societate? Ar trebui sa conduca aceste miscari sau e suficient sa ia pozitie? Care sunt costurile, riscurile si care sunt beneficiile pentru branduri?
Vino sa descoperi cum functioneaza un brand activ in societate, care sunt povestile de succes, dar si cele mai mari greseli pe care le pot face brandurile, cum poti sa gasesti cauzele cele mai potrivite pentru stakeholderii tai si sa generezi ROI pe termen lung.
Cursul este deschis tuturor oamenilor de comunicare ce doresc sa fie la curent cu cele mai eficiente tactici si noi solutii de promovare, din agentii si companii, avand roluri precum Communication & PR Director, Communication & Marketing Managers, Internal & External Communication Managers, New Media Specialists, Account Managers, Creative Directors, PR specialists, Brand Managers etc.
1. Despre branduri si cauze – perspective, mize, cum se schimba asteptarile
2. Branduri active in societate – strategie, actiune, rezultate& ROI
3. Cum poti construi strategia brandulului in jurul unei cauze
Cele 4 cursuri de la PR Academy 2019 desfasoara in doua sali paralele, pe formatul 2 dimineata si 2 dupa-amiaza. Fiecare participant poate opta pentru doua cursuri desfasurate succesiv in pe 29 martie. Alegerea se face in momentul completarii formularului de inregistrare.
Înființată în 1997, Graffiti PR a devenit afiliat exclusiv în România al rețelei globale Ketchum în 2012 și a demarat un proces accelerat de transformare continuă a agenției punând și mai mult accent pe dezvoltarea unor competențe atipice pentru acel moment unei agenții de PR: strategie, creație//ATL, CSR, digital, advocacy & PA.
În 2017, Graffiti PR și-a schimbat acționariatul prin achiziționarea pachetului majoritar de acțiuni de către Cătălin Chiș, antreprenor clujean orientat în special către zona de tehnologie și telecomunicații și deținător al grupului de companii Active Power Solutions.
În prezent Graffiti PR ocupă primele locuri în topul agențiilor de PR conform cifrei de afaceri și deține multiple recunoașteri și premii locale si internaționale. Cei peste 60 de consultanți Graffiti PR oferă servicii de comunicare integrată PR driven unui portofoliu vast de clienți.