Prezentare

DATA
29 MARTIE 2018
ora
loc
JW Marriott
oras
Bucuresti

Ce vei afla in workshop

  • Noi idei pentru o comunicare interna eficienta si de interactiune cu angajatii si o privire asupra oportunitatilor si tendintelor din 2019

  • Noi idei pentru o comunicare interna eficienta si de interactiune cu angajatii si o privire asupra oportunitatilor si tendintelor din 2019

  • Noi idei pentru o comunicare interna eficienta si de interactiune cu angajatii si o privire asupra oportunitatilor si tendintelor din 2019

  • Noi idei pentru o comunicare interna eficienta si de interactiune cu angajatii si o privire asupra oportunitatilor si tendintelor din 2019

Cine participa

Teritoriul creativ este azi intens disputat si fragmentat intre disciplinele de comunicare – advertising, PR, digital, experiential sau BTL, cu totii avem idei bune de pus pe masa. Si adevarul este ca, la finalul zilei, nu (mai) conteaza de unde a venit the big idea ci cum un concept nascut in sala de brainstorming prinde viata, intra in implementare si genereaza rezultatele dorite.

De ce sa participi

Noi idei pentru o comunicare interna eficienta si de interactiune cu angajatii si o privire asupra oportunitatilor si tendintelor din 2019. Idei si sfaturi concrete pentru o comunicare vizuala mai relevanta si bune practici din campaniile recente.
Noi idei pentru o comunicare interna eficienta si de interactiune cu angajatii si o privire asupra oportunitatilor si tendintelor din 2019. Idei si sfaturi concrete pentru o comunicare vizuala mai relevanta si bune practici din campaniile recente.
Noi idei pentru o comunicare interna eficienta si de interactiune cu angajatii si o privire asupra oportunitatilor si tendintelor din 2019. Idei si sfaturi concrete pentru o comunicare vizuala mai relevanta si bune practici din campaniile recente.
Noi idei pentru o comunicare interna eficienta si de interactiune cu angajatii si o privire asupra oportunitatilor si tendintelor din 2019. Idei si sfaturi concrete pentru o comunicare vizuala mai relevanta si bune practici din campaniile recente.

Dintre vorbitori

  • Ioan Ungureanu

    Communication Product Developer pastel & Founder DadsAround
  • Razvan Matasel

    Strategy & Growth Director, GMP&U
  • Mihai Vinatoru

    CEO, DWF
  • Andra Iacob

    Executive Director, Chapter 4 Romania
  • Ana Maria Diceanu

    Founder & CEO, Brain 4 Strategy
  • Mugur Patrascu

    Founder, Screen Native
  • Laura Iane

    Executive Creative Director pastel & Co-founder COPERA Branding
  • Dana Dobrescu

    Corporate & Government Affairs, Mondelēz Romania
  • Ruxandra Simion

    Head of Unit, Golin Romania
  • Oana Vasilica

    Team Leader, Canopy
  • Arnold Vieriu

    Managing Partner, Bad Habits Agency
  • Paul Kasprovschi

    Director of Research & Evaluation, GRF+
  • Georgiana Pana

    DIGITAL MARKETING MANAGER, MTH DIGITAL
  • Laura Nedelschi

    Creative Director, GRF+
  • Andrei Ungureanu

    Agile Transformation Manager Europe, The Coca-Cola Company
  • Marina Constanda

    Head of Unit, Golin Romania
  • Hosting by Host-Age.ro