Intr-o piata aglomerata si galagioasa ca cea de azi, fiecare brand se confrunta zi de zi cu o imensa presiune: castigarea atentiei si fixarea in mintea si lista de cumparaturi a consumatorilor.
Vocile brandurilor, ale consumatorilor, influencerilor, presei, angajatilor, autoritatilor se ridica puternic in spatiul larg si cuprinzator al social media, mediu ce fluidizeaza linia public-privat favorizand dialogul, reactiile instantanee si comunicarea emotioanala. Si tocmai de aceea, relatiile publice nu au fost niciodata mai importante decat acum. Atentia nu poate fi cumparata, ci mai intai trebuie obtinuta. Iar noi, oamenii din PR, putem face asta mai bine decat oricine. Cum? Printr-o abordare progresiva a comunicarii, ce imbina creativitatea axata pe solutii earned-first, relatiile cu media si influencerii, customer experience şi data.
Cursul este deschis tuturor oamenilor de comunicare ce doresc sa fie la curent cu cele mai eficiente tactici si noi solutii de promovare, din agentii si companii, avand roluri precum Communication & PR Director, Communication & Marketing Managers, Internal & External Communication Managers, New Media Specialists, Account Managers, Creative Directors, PR specialists, Brand Managers etc.
Cele 4 cursuri de la PR Academy 2019 desfasoara in doua sali paralele, pe formatul 2 dimineata si 2 dupa-amiaza. Fiecare participant poate opta pentru doua cursuri desfasurate succesiv in pe 29 martie. Alegerea se face in momentul completarii formularului de inregistrare.